fredag 7 augusti 2020

7 Augusti 2020 Fjärilar

 Hej.

Idag har det varit väldigt fint väder på eftermiddagen och kvällen. 

Har plockat lite mer vinbär så nu är det inte mycket kvar. 

Såg på baksidan av tomten att det var väldigt mycket fjärilar vid en blomma. När jag gick dit för att titta på den kände jag även en stark doft ifrån blomman. Det luktade väldigt gott, är inte så ofta på baksidan då det ser lite tråkigt ut med jord överallt efter man grävt för avloppet. Men kommer nog vara där mer nu för att titta på dem fina fjärilarna och känna doften ifrån blomman.






Och så två små filmer på dem.


Igår fyllde pappa 72 år Grattis pappa ❤️ 

Längtar verkligen tills dem öppnar upp äldreboendena igen så man får träffa honom och även visa hur vi bor.

Hoppas att allt är bra med er.

// Marre

2 kommentarer:

  1. Grattis till din pappa <3. Hoppas du får träffa honom snart <3. Han är jämnårig med min pappa som fyller år den 10:e augusti. Tack och lov är han ju fortfarande så pass bra att han kan bo hemma så att vi kan träffa honom. Han var upp till oss på min födelsedag, och han kommer igen när min systerdotter fyller 18 år i slutet på augusti. Man får verkligen ta vara på stunden och tillfällena...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ❤️
      Okej grattis på din pappa med
      Vad roligt att du fick träffa honom, håller med dig om att man får ta vara på stunderna och tillfällena

      Radera