tisdag 12 november 2019

Mitt första inlägg här.

Hej.

Detta är mitt första inlägg här på min nystartade blogg. Jag brukar annars skriva i min julblogg Julstämning hos oss.

Då jag har tyckt att det varit både roligt och intressant att skriva i julbloggen till varje jul. Bestämde jag mig för att starta upp en blogg där jag kan skriva i året runt.

På julbloggen skriver jag om Julpynt, Julstämning, Juliga Nyheter som kommer ut i butiker och massa annat.

Det ska bli kul att även följa även vår, sommar och höst nyheterna också. Vilket jag kommer ta upp i denna bloggen. Men jag kommer för det mesta skriva om min vardag. 

Tyckte det var väldans svårt att komma på något bra namn på bloggen så det fick bli detta i alla fall så länge.

Ha det gott

Kram Kram Marre


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar