torsdag 23 april 2020

23 April 2020 Nya smaker och födelsedag.

Hej.

Idag är det min tur att fylla år och då jag tycker det är kul med nya smaker. Så tänkte jag dela med mig av några som finns ute i butik nu eller ska komma ut.

Finns lite smaker som jag inte riktigt vet om jag kommer testa, men vissa av dem kommer bli väldigt intressant.

Börjar med Marabou Äppelpaj som är en Limited Edition med bitar av äpple och kanelkex. Denna kommer ut vecka 18 som är nästa vecka.







-----
Nästa är Marabou Strawberry Cheesecake, med smaken Jorgubbs cheescake tillsammans med chokla finns ute på hemmakväll. Denna skulle jag vilja testa ser väldigt god ut.

-----

Daimt Mint är en Limited Edition med krispig mandelknäck överdragen med mjölkchoklad med mintsmak.


-----

Nöt Créme med smak av jordgubbspaj, låter intressant men får se om jag kommer testa den.





Även dessa ska ha kommit ut.



Något av dem som ni tycker ser goda ut och känner att ni vill testa?
Jag tycker att mint choco ser god ut men så tycker jag om choklad med mint i.

-----

Imorgon kommer det lite mer tips på smaker men då om chips och dryck.

Ha det gott.

Marre

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Hoppas ni trivs i ert nya boende och att alla i din familj mår bra <3.

    SvaraRadera
  2. Tack <3 Vi trivs bra här mycket bättre hyresvärdspar.
    Alla i familjen mår bra, dock finns det pollen allergi både här hemma hos oss och i familjen. Finns även dem som har åkt på viruset. Den ena blev väldigt dålig men klarade att vara hemma och känner sig bättre nu. Den andra har mildare symptom som hosta osv är hemma och mår okej men känner oro för att få det igen då hon jobbar inom vården.

    SvaraRadera