fredag 24 april 2020

24 April 2020 Mer tips på nya smaker

Hej.

Idag kommer jag tipsa om mer nya smaker.

loka Crush tropisk med smakerna Persika, Apelsin och Citron.




-----

Festis Blueberry pear med smakerna blåbär och päron, samt Festis Raspberry Lemon med smakerna hallon och citron, båda är sockerfria.




-----

Barebells Milkshake Honey melon med just smakerna honung och melon



-----

Pringles Doner Kebab, Sweet Chili Kicker och Pulled Pork Burger finns ute på Hemmakväll.



-----

Olw Chimichurri med smakerna Persilja, Chili och Vitlök samt Olw Paprika och Sourcream med smakerna Paprika och Gräddfil finns ute nu.



Mina favorit märke när det gäller chips är just dem från Olw tycker att chipsen bjuder på en smakrik upplevelse plus att jag tycker att dem är perfekta i konsistensen. Så dessa två kommer jag absolut testa.

-----

Något av dem smakerna i dagens blogg som ni tycker är intressanta?

Bonus tipset är ifrån Risifrutti Hallon och Lakrits som är på tillfälligt på besöken. Utseendet skrämmer mig lite men då jag tycker om lakrits så kommer jag absolut passa på att testa denna.




Ha det gott.

Marre



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar