fredag 31 juli 2020

31 Juli 2020 Bilder...

Hej igen.

Kunde inte låta bli att pallra mig upp ur sängen för att ta kort på det vi köpte på Rusta. I vardagsrummet har vi tidigare haft svart, vitt och grått vilket jag tyckt varit helt okej förut. Men när vi flyttade hit till huset kände jag att något fattades där inne. Det passade inte riktigt in här med bara dem färgerna. Jag tycker det är kul att ha färgteman i varje rum, men tänkte att när vi flyttade hit så kanske jag behöver ändra eller lägga till någon färg. Vilket det också blev i vardagsrummet jag la till en färg och nu tycker jag bäst om det rummet.
 






Nästa projekt blir sovrummet. Vi fick lov att tapetsera om en vägg då just den tapeten som sitter uppe nu är en fläck på. Dem förra hyresgästerna lämnade kvar tre rullar tapet som vi kunde använda. Men var inte riktigt våran stil. Så vi köpte andra tapeter istället som kommer ge en liten diskret kontrast emot dem vita väggarna. Får se när det blir att sätta upp dem tapeterna men gissar på när det har blivit höst.


// Marre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar