fredag 27 mars 2020

27 Mars 2020 Planering

Hej.

Idag lyser solen och det är verkligen vårväder ute. Känner att man får massor med energi och ork.

Idag men även igår har jag tittat runt lite på saker till hemmet. Till badrummet har jag tittat på duschdraperi och badrumsmatta. Hittade ett blått duschdraperi och en vit badrumsmatta ifrån Biltema.



Tror dem skulle passa jätte bra i badrummet.

Duschdraperiet hittar ni här och den vita badrumsmattan hittar ni här.
-----

Hittade även filtar ifrån Biltema som jag hade tänkt att lägga på kanten av sängen.
Då jag har färgtemat vit/rosa/svart där inne så tror jag att dessa skulle passa.






Den svart pläden hittar ni här och den rosa här.

-----

Har lite planer ute i trädgården och tänkte att jag skulle ha två krukor på var sida av trappen som jag kan sätta blommor i.

Satt länge och tittade plus funderade på vad jag skulle välja. När jag bodde hemma hade vi utekrukor med blommor i på tomten. Kände att jag vill hitta något som var liknande dem. Hittade det på Rusta, vi hade vita men dessa var svarta vilket skulle passa rätt bra till trappräcket.







Dem kostar 40 kr/st vilket inte alls är farligt dyrt, trodde dem skulle kosta mer.
Krukan hittar ni här.

Sen behöver vi lite annat till trädgården också som redskap osv men det får man ta lite då och då. 

-----

Annars blir det en lugn dag idag, kommer njuta av det fina vädret hoppas på att det håller i sig i flera dagar framöver.

Såg igår att jag inte får glömma att ändra klockan på söndag till sommartid, men känner jag mig själv rätt så missar jag det. Är så uppe i planering på allt i hemmet vilket jag tycker är riktigt roligt och mysigt.

Hoppas att allt är bra med er.

//Marre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar