fredag 12 februari 2021

12 Februari 2021 Denna huvudvärk..

 Hej.

Urk för huvudvärk känner jag den kommer och går hela tiden. Men har en misstanke om att det kan vara för att det är lite småkallt inne så jag går och spänner mig omedvetet. För har värk i axlarna vilket lugnar ner sig efter en dusch eller att ha bastat.

¨Längtar till våren nu, jag tycker om snön men då till julen då det är mysigt. Men nu har det varit snö under lång tid och längesedan man såg gräset. Men nästa vecka kommer det förhoppningsvis lite "varmare" väder så man kan njuta av att vara ute. 

 Annars har det inte hänt mycket här hemma, har tagit det lilla lugna då huvudvärken har jobbat sig. Sambon var iväg till min syster efter jobbet för att hämta en alla hjärtans dag present som hon hade köpt till mig. Det är ett "mynt" där det står en text på framsidan och en på baksidan hur gulligt som helst.

Idag får jag se vad jag hittar på väntar på att vedpannan ska värma upp vattnet så man kan duscha men funderar även på om jag ska basta. Vilket kan hjälpa emot stela leder och ibland även huvudvärken vilket det har gjort innan.

Så dags för mig att gå ner till pannrummet och titta om graderna för vattnet har stigit.

Ville bara uppdatera lite i bloggen, längtar som sagt efter våren så man ta kort på lite vårblommor och även skriva lite om planerna för våran trädgård för i år.

Det ser jag verkligen fram emot. 

Ha det gott.


// Marre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar