torsdag 25 februari 2021

25 Februari 2021 Värk...

 Hej.

 Har haft mensvärk under dem senaste dagarna vilket känns mindre roligt. Trott att den kommit igång flera gånger men inte.

Ska komma igång på lördag enligt mina egna beräkningar men förra månaden kom den igång tidigare, så kanske denna gången med.

Har haft problem med värk sen jag fick mensen första gången. Men på senare år har jag också fått hormonmigrän som är mindre trevligt. Kan inte ta vilken värktablett som helst då jag har njurfel, men är det någon som har tips på vad jag kan göra för att lugna migränen så mottages det tacksamt.

-----

Satt vid datorn en stund igår och tittade på bakrecept, hittade några på Fazer,s hemsida som jag tyckte såg goda ut och tänkte testa.


Så får se vad vi tycker om dem.

-----

Tänkte planera lite inför våren månaden som kommer, så hoppas på bättre väder.

Behöver börja med att ta bort lite grenar och se över vart vi ska ha blommor osv.

Något som jag ser väldigt mycket fram emot.

 -----

Annars så händer det inte så mycket, vi tar dagen som den kommer. Busar med djuren, tittar på serier eller filmer. Spelar lite på datorn och tar hand om sysslorna här hemma. Jag längtar väldigt mycket efter att det ska bli lite mer som vanligt igen då man kan röra sig fritt och göra det man vill göra. Träffa min pappa som jag inte träffat på länge, få visa honom hur vi bor och hitta på lite saker.

-----

Hur får ni dagarna att gå under allt som händer just nu?


// Marre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar