lördag 6 februari 2021

6 Februari 2021 Huvudvärk

 Hej.

Fortfarande kallt ute, jag längtar till våren nu. Så man kan gå ut och fixa lite i trädgården inför sommaren.

Trött på att frysa och då får huvudvärk då man spänner sig.

Samt att jag börjar bli trött på viruset som inte verkar vilja lugna ner sig.

Så många som man vet om som har eller har haft det och det skrämmer mig. Så det blir att fortsätta att hålla avstånd och vara hemma så mycket som jag bara kan. 

Börjar bli bra tråkigt nu men fortsätter att hålla ut.

Hoppas att allt är bra med dig/er.

-----

Idag står det tvättning på schemat ska tvätta lite sängkläder, handdukar men även mattor. 

Sambon har varit ute och slängt in ved i vedboden medans jag har städat och plockat lite inne.

Katterna busar för fullt tillsammans medans Asterix ligger och sover på mattan bakom mig.

Solen lyser för fullt ute önskar dock att det skulle bli varmare så snön smälter bort. 

Uj vad gnällig man kan vara hehe, men man har sådana dagar också.

Ha det gott.

 

// Marre

 


En liten sommarbild för att värma skälen 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar