torsdag 12 december 2019

12 December 2019

Hej.

Imorgon är det lucia, det ska jag titta på när det börjar tidigt på morgonen. 

Det har inte varit så mycket julstämning hos oss förutom i fönster och från gran då. Annars har vi varit rätt låga i humöret då det händer saker till och från.
Tur att vi har varandra och kan stötta varandra när det blir för jobbigt. 

Det som gör mig och sambon väldigt glad är att min pappa äntligen kommer få flytta i närheten av oss eller ja 5 -10 minuter med bil. Ska bli så kul,  så nu blir det tyvärr inte så mycket skrivande i julbloggen eller här på ett tag. Jag och en av mina äldre bröder ska hjälpa pappa med möblerna sambon  och mamma ska också vara med. Jag har hittat en adventsljusstake och en stjärna som vi inte behöver som kan få lysa fint hemma hos pappa. Lite juldukar och gardiner, så får jag se om vi hade något duschdraperi med. Vill att pappa ska ha det mysigt och hemtrevligt hos sig.

Skriver lite mer om det en annan dag, men detta är något jag ser fram emot. 

Så nu blir det lugnt ett tag innan dess för att samla lite krafter då det varit en berg och dalbana med känslorna den senaste tiden.

// Marre


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar