måndag 13 januari 2020

13 Januari 2020 Uppdatering av ögat

Hej.

Blivit lite bättre med ögat, det är på god väg att bli som förut igen. Varit lite torr i ögat och har tagit ögondroppar.

Annars under dagen men även igår ville sambon att jag skulle måla om hans träfärgade små högtalare som han har i köket. Det fick bli guldfärgade istället, då guldfärgen inte täcker så bra fick jag måla grundfärg först för att täcka den ljusa träfärgen. 

Har precis målat färdigt dem och väntar på att det ska torka.

Är lite trött i kroppen då jag haft huvudvärk i två dagar, så det får nog bli att lägga sig i sängen och spela lite på mobilen innan det är dags att sova.

Sambon sitter och tittar på svt 1 och spelar World Of Wrcraft. Var ett tag sen jag spelade det pga ögat och huvudvärken. Så får se om det blir något spelande senare i veckan. Om jag inte hittar på något annat kul att fixa med i hemmet.

Hoppas att allt är bra med er, hade ni en bra helg?

//Marre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar