torsdag 2 januari 2020

2 Januari 2020 Nya smaker

Hej.

Tycker om när det kommer nya spännande smaker för varje år. Vissa vill vi testa och vissa känner man att det kanske inte är något för oss. Men vill ändå dela med mig av vad som är på väg att komma ut i butikerna eller vad som redan har kommit ut.

Lägger till lite bilder på allt nytt.









Jag är inte så mycket för starka smaker och denna gången känns det som att det är mycket av det. 
Ska bli intressant att se vad det kommer ut för mer smaker under året, kanske hittar man en ny favorit.

-----

Hur är vädret hos er?
Här har det blåst väldigt mycket i två dagar, känns mer som höst än vinter.
Har ofta sagt att jag tror vintern och sommaren kommer byta plats. Att man ska ut och åka skidor på midsommar och vara ute och sola vid stranden på julen. 
Inget jag hoppas på alls då jag vill ha ett vinterland på julafton och även på nyår.
 -----

Har funderingar över att plocka bort julen ta lite före bilder och efter bilder. Brukar alltid kännas så tomt  när man plockar bort allt.

Hur har ni gjort, har ni börjat plocka bort julen eller vill ni njuta lite till?

//Marre



2 kommentarer:

  1. Jag känner tyvärr att det börjar bli dags att plocka bort julen; har försökt att hålla i julkänslan men den var nog borta till annandagen egentligen... Men jag gör som jag gjorde förra året; på måndag ska jag titta på nästan alla mina favoritjulfilmer och kanske koka en liten portion med knäck och njuta en sista gång av det juliga innan jag tar farväl för den här gången. Känns ju alltid lite sorgligt och vemodigt när det är slut på det roliga...

    SvaraRadera
  2. Jag har börjat lite smått att ta bort julen. Lite blandade känslor.
    Vill gärna njuta några dagar till men samtidigt vill jag städa bort det och hoppas på att nästa gång man pyntar ha mer julkänslor.
    Tycker jag att du gör rätt i att koka knäck och titta på julfilmer :) <3

    SvaraRadera