torsdag 30 januari 2020

30 Januari 2020 Pyssel: Stol och fläkt.

Hej.

Hade en takfläkt som var mörkbrun med beige som jag inte riktigt passade in i våran inredning. Hade även en trästol som jag ville piffa upp lite. Har tyvärr ingen bild på hur dem såg ut förut. 

Den första jag tog mig an var trästolen. Den målade jag grå och medans färgen torkade använda jag mig av en pyssel skalpell.







Efter blomman var på med hjälp av lim så hade jag lack ovanpå.

-----

Takfläkten valde jag att måla svart och tyckte den var jätte snygg när den blev färdig. Dock tre månader senare så gick den sönder och den fick slängas. Inte så konstigt då den var begagnad när vi fick den.




-----


Imorgon kommer jag visa två bakspadar jag och min mamma hittade billigt på en marknad. Hon köpte två och jag köpte två stycken. Har ingen bild på hur hennes ser ut nu. Men kommer upp en bild imorgon hur mina ser ut.

// Marre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar