onsdag 1 januari 2020

1 Januari 2020 Det nya året.

Hej.

Igår var vi hos pappa en sväng, slutade med att han ville följa med till mamma en stund. Så vi åkte tillsammans dit och sen på kvällen vid 17:00 kände han sig trött och ville åka hem. Så jag och sambon körde hem honom för att sedan åka tillbaka till mamma. 
Väntade på att klockan skulle bli 20:00 så man kunde börja spela Bingolotto, blev ingen vinst men ett roligt tidsfördriv medans man väntade på tolvslaget.

Fick varsin Bingolott av mamma till 5 Januari så man kan spela igen, ska bli roligt.

Efter tolv åkte sambon, jag och vovvis hem. Somnade runt halv tre på natten/morgonen. Vaknade 05:30 av att IBS:en jobbade sig. Men lugnade ner sig en halvtimma senare så man kunde få sova ett tag till.

Vaknade med värk i högra axeln och huvudvärk på det, så det blev två alvedon med hopp om att värken skulle försvinna. Har fortfarande lite värk men får se om det blir bättre. Funderar på när jag ska börja ta ner det lilla julpynt jag satt upp för att få lite mer känsla av det nya året. Men kan sitta uppe ett tag till. 
Konstigt ljus ute idag alldeles rosa lila undrar om det kanske kommer snö eller om det är solen som är på väg ner.

-----

Lite bilder som jag tog hemma hos mamma på nyår.












-----


Ett mysigt avslut på det gamla året.

//Marre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar