onsdag 22 januari 2020

22 Januari 2020 En sväng till stan

Hej.

Är rätt trött nu på morgonen då det inte blev så mycket sömn inatt. Varför vet jag inte riktigt, för mycket tankar som snurrar tror jag.

Idag ska sambon och jag skjutsa vårt grannpar till stan då en av dem ska till sjukhuset. Hoppas att det går bra för dem och att dem får positiva svar.

Får se vad jag och sambon hittar på medans dem är där. 
Annars blir det nog en rätt lugn dag idag. Det har varit två fina dagar med sol, har känts som vårväder. Så hoppas på att även denna dagen bjuder på samma väder.

Imorgon ska vi iväg och storhandla på Willys, kanske blir det att baka lite mer Kardemummabullar. Bakade det innan julen, även Kanelbullar.
Men denna gången blir det bara med kardemumma då det blev en favorit hos både mig och sambon.

Hur har eran dag varit och vad står på ert schema idag?

// Marre

2 kommentarer:

  1. Här längtar jag efter snö!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja snö har man haft väldigt lite av denna vinter. Så hade varit mysigt med snö innan våren kommer ordentligt. Dagen har varit solig med väldigt kallt, så kanske kommer snön igen. :)

      Radera