måndag 27 januari 2020

27 Januari 2020 DIY: Överkast

Hej.

Idag och framöver tänkte jag dela med mig av lite pyssel jag gjort för ett tag sen.
Har tidigare skrivit om byrån som har målats om, en kökslampa, vårat barbord m.m.

Så det första jag vill dela med mig av är ett projekt som jag och min mamma gjorde tillsammans. En stort överkast med massor mer olika bitar. Dem med mönster gjorde min mamma och jag höll mig till att bara ändra lite på färgerna på garnet.

Tycker det är väldigt fint med mönster och skulle gärna vilja lära mig det, men får bli en senare fråga.

Så en liten bild på mitt och mammas projekt kommer här.





I början använde jag det flitigt på våran säng, men efter ett tag valde jag att lägga undan det då det var vinter och det blev små avtryck av smutsiga tassar. 

Det här överkastet kommer få följa med mig tills jag blir gammal och grå. 
Älskar det och det betyder mycket för mig då jag och mamma hjälptes åt.

//Marre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar